Självadministration av ditt certifikat

Du kan själv administrera de elektroniska tjänstecertifikaten som finns på ditt e-tjänstekort. Certifikaten kallas även HCC (Health Care Certificate).

Du kan behöva hantera dina certifikat av flera anledningar. Kanske är någon uppgift felaktigt och du behöver spärra certifikaten eller också behöver du hämta nya certifikat. Om du har frågor eller behöver hjälp gällande dina certifikat, ta kontakt med Servicedesk.

Instruktioner för HCC

Fick du hjälp av informationen på den här sidan?

Här kan du lämna synpunkter på sidans information. Vi läser alla synpunkter, men vi har tyvärr inte möjlighet att svara dig personligen. Tack för att du hjälper oss att förbättra webbplatsen.

Vad är problemet med sidan?

Tack för ditt meddelande!






När du skickar in formuläret kommer vi att behandla dina personuppgifter för att utföra den uppgift som formuläret avser. Tänk på att det du skickar in kan bli en allmän handling.

Läs om hur Region Skåne hanterar personuppgifter