Så här ser mottagaren formuläret

Beskrivning av hur mottagaren ser och når formuläret.

Mottagaren kan nå formuläret på olika sätt:

  • Via ett meddelande i inkorgen på 1177.se. Om invånaren har aktiverat avisering via sms eller e-post kommer hen meddelas på önskat sätt.
  • Via menyvalet "Övriga tjänster" i inloggat läge på 1177.se.
  • Via direktlänk till formuläret.

Formulären syns endast efter inloggning i 1177.se med e-legitimation.

Under Övriga tjänster finns tre olika menyer för formulär:

  • "Dina pågående frågeformulär"
  • "Fler tillgängliga frågeformulär"
  • "Inskickade frågeformulär"

Under "Dina pågående frågeformulär" hittar mottagaren de riktade formulär som skickats via personnummer.

"Fler tillgängliga frågeformulär" visar alla tillgängliga formulär i Region Skåne utifrån målgrupp.

"Inskickade formulär" visar de formulär mottagaren besvarat och skickat in.

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Tänk på att

Informationen på webbplatsen är till för offentlig och privat vårdpersonal i Skåne.

Tack för din hjälp att förbättra webbplatsen, dina synpunkter har skickats till webbredaktionen.

  • När du skickar in formuläret kommer vi endast att använda dina personuppgifter för det som formuläret är till för. Tänk på att informationen som du skickar in kan bli en allmän handling, vilket betyder att alla kan begära ut och läsa det.

    Skicka därför inte in känsliga uppgifter om dig själv. Det kan till exempel vara om du har en sjukdom, en diagnos eller vilka mediciner du tar.

    Så behandlar vi dina personuppgifter (nytt fönster)