Specialtransport Insatsrapport för specialtransporter. Insatsrapport specialtransport Den här funktionen kräver att din webbläsare tillåter nödvändiga cookies. Ändra inställningar i din webbläsare och försök igen, eller prova en annan webbläsare. Ärendeinformation Datum (ÅÅÅÅ-MM-DD) (obligatorisk) Tid Distrikt (obligatorisk) Ärendenummer Insatsen Fungerade samverkan med SOS Alarm enligt gällande direktiv? Hur planerades insatsen? Vilken typ av bil användes? Vilken typ av bår har bilen? Vilken specialutrustning användes (verksamhetsområdet)? XL-utrustning Annat Vänligen specificera vad annat är. Vilken specialutrustning användes (avsändande)? Bår Kuvös Baby-pod Easytrans Ventilator Respirator (till exempel Hamilton) Pumpar ECMO-barn/vuxen Aortapump Utrustning vid flygplats Annat Vilket märke var det på båren? Var kom kuvösen från? Vilket märke och hur många pumpar användes? Vilken utrustning användes vid flygplatsen? Vänligen specificera vilken annan specialutrustning som användes. Fanns det någon utrustning ni hade haft nytta av som saknades? Hur många personer behövdes till insatsen? Hur många personer närvarade? Beskriv logistiken kring uppdraget Hur fungerade samverkan med Räddningstjänsten? Hur fungerade samverkan med eventuella andra organisationer (ange vilka som till exempel polis eller räddningsvärn)? Hur fungerade överlämning till nästa vårdinstans? Om ni skulle göra något annorlunda nästa gång, vad skulle det vara? Observera att om någon avvikelse skett skall avvikelse registreras i AVIC. Behövs avlastande samtal eller annat stöd – kontakta närmsta chef/drift. När du skickar in formuläret kommer vi att behandla dina personuppgifter för att utföra den uppgift som formuläret avser. Tänk på att det du skickar in kan bli en allmän handling. Läs om hur Region Skåne hanterar personuppgifter Följande fel inträffade Oväntat fel, vänta ett ögonblick och prova skicka igen. Skicka Skicka First name