Support och kontakt

Här hittar du kontaktuppgifter för support och frågor kring Qlik Sense.

För problem relaterade till inloggning och generell åtkomst till Qlik Sense kontakta Servicedesk på telefon (077-67) 30 000 eller via Ritz .

Ritz (ritz.skane.se)

Tänk på att ange ditt RSID och vilken app ditt ärende gäller.

För frågor kring en specifik app ska du i första hand vända dig till den som är applikationsansvarig. Du kan söka fram vem som är applikationsansvarig via Qlik Sense App-lista.

Qlik Sense App-lista (qliksense.i.skane.se)

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Tänk på att

Informationen på webbplatsen är till för offentlig och privat vårdpersonal i Skåne.

Tack för din hjälp att förbättra webbplatsen, dina synpunkter har skickats till webbredaktionen.

  • När du skickar in formuläret kommer vi endast att använda dina personuppgifter för det som formuläret är till för. Tänk på att informationen som du skickar in kan bli en allmän handling, vilket betyder att alla kan begära ut och läsa det.

    Skicka därför inte in känsliga uppgifter om dig själv. Det kan till exempel vara om du har en sjukdom, en diagnos eller vilka mediciner du tar.

    Så behandlar vi dina personuppgifter (nytt fönster)