Support och kontakt

Här hittar du kontaktuppgifter till de personer som du kan vända dig till om du har frågor om tjänsten eller behöver teknisk support.

Om du behöver omedelbar teknisk hjälp så kan du ringa Servicedesk på telefonnummer 077-67 30 000 externt, 30 000 internt. 

Frågor angående lagd beställning ställs i ärendet i Ritz.

Systemspecialist IT för Extern kund

ssp.it@skane.se

Tekniska frågor

Dzenan.Hajdarovic@skane.se

Borttappade lösenord

matseriksson@ge.com

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Tänk på att

Informationen på webbplatsen är till för offentlig och privat vårdpersonal i Skåne.

Tack för din hjälp att förbättra webbplatsen, dina synpunkter har skickats till webbredaktionen.

  • När du skickar in formuläret kommer vi endast att använda dina personuppgifter för det som formuläret är till för. Tänk på att informationen som du skickar in kan bli en allmän handling, vilket betyder att alla kan begära ut och läsa det.

    Skicka därför inte in känsliga uppgifter om dig själv eller någon annan. Det kan till exempel vara om du har en sjukdom, en diagnos eller vilka mediciner du tar.

    Så behandlar vi dina personuppgifter (nytt fönster)