Kontakt och support

Kontaktuppgifter för tekniska frågor, systemsupport och avtalsfrågor.

Tekniska frågor

Kontakta Servicedesk vid tekniska frågor, problem med nätverk, åtkomst till system eller applikationer.

Telefon
077-67 30 000, knappval 2 (IT) följt av 5 (övrigt).

Kortnummer (internt)
30 000

Öppettider
Dygnet runt

Systemsupport

Support för IT-system hittar du under IT-stöd och tjänster.

Här hittar du kontaktuppgifter och annan relevant information för respektive system.

Avtalsfrågor

Kontakta Vårdgivarservice för avtalsfrågor

Ändrat telefonnummer till IT kundtjänst privata vårdgivare

För kännedom; telefonsupporten för privata vårdgivare har flyttats över i sin helhet till Servicedesk.

Fick du hjälp av informationen på den här sidan?

Här kan du lämna synpunkter på sidans information. Vi läser alla synpunkter, men vi har tyvärr inte möjlighet att svara dig personligen. Tack för att du hjälper oss att förbättra webbplatsen.

Vad är problemet med sidan?

Tack för ditt meddelande!






När du skickar in formuläret kommer vi att behandla dina personuppgifter för att utföra den uppgift som formuläret avser. Tänk på att det du skickar in kan bli en allmän handling.

Läs om hur Region Skåne hanterar personuppgifter