Kundtjänst - fastighet

Här kan du göra felanmälan och beställningar inom området fastighet och verksamhetsutrustning, dygnet runt.  

Tips!

Ha alltid rumsnummer till hands när du gör din felanmälan, vid beställning ska du även ange ditt kostnadsställe (ansvar). Behöver du guidning vår portal för felanmälan och beställning är du välkommen att kontakta Kundtjänst-fastighet på telefon 077-67 30 000 (val 3). 

Akuta ärenden 

Ring 30 000 - menyval 3 - dygnet runt
Vid strömavbrott, vattenläcka eller liknande som kan innebära risk för person- eller fastighetsskada.  Anmäler du detta via telefon 077-67 30 000 (val 3).

  • Beställning

    När du vill beställa exempelvis skyltar, kodlås, medicinska gaser, OP-lampor, uppsättning av whiteboardtavlor eller olika installationer. Ange ditt kostnadsställe.

    Beställning (Weblord)

  • Felanmälan

    Vid stopp i toaletten, dålig luft, trasig diskmaskin,  skadedjur, med mera.

    Felanmälan (Weblord) 

  • Anmälan om fysiska hinder på vårdinrättning

    Du som besöker en vårdinrättning i Region Skåne och identifierar fysiska hinder i lokalerna, har möjlighet att lämna synpunkter genom att fylla i formuläret via nedanstående länk. 

    Formulär - anmälan om fysiska hinder på vårdinrättning (Skane.se)

  • Arbetsorder historik

    Om du vill ha en översikt av ärenden som är lagda i ditt namn eller avdelning

    Översikt - arbetsorder (Weblord) 

  • Stopp i sop- och tvättnedkast

    Sjukhusområde

    Telefon

    Öppettider

    Helsingborg

    042-406 14 35

    07:00 – 17:30

    Kristianstad

    044-309 15 80

    07:00-17:30
    övrig tid maskinjour via växel

    Lund

    046-17 14 79

    07:00 – 16:00

    Malmö

    040-33 39 50

    07:00 – 16:00

    Ängelholm

    0413-817 00

    07:00 – 15:30

  • Övriga frågor

    Om du har frågor och funderingar kring fastighetsrelaterade ärenden. Gäller det ett specifikt ärende, vänligen ange ditt ärendenummer.

    Contact